ajróvizionális maszkabál, egyet fizet, kettőt kap.

szóval kattintgatom a televízijót szokás szerint, szokás szerint semmi nézhető nincs benne, már éppen be akartam tolni a mátrixot haccázhuszonkettedjére is, amikor rábukkantam a  zejurovizíós táncidalcsi fináléra, hopp, ez jólesznekünk nagyon, mégicsak kulturálóggyunkmán néha.. 

sorba megyek, mert mindegyik érdemel pár szót. keresetlent. 

1. ánglija. értem én, hogy 30 éve lasvegasba a kaszinókba nagyon ment ez neki, de ott úgyis csak a hardcore gamblerek hallották meg a kurvák, szal nem számított annyira. olyan kipukkadt a lufi szindróma. sebaj.

2. édes hazám szülötte olyan szíp törökös akcentussal köszönt el, hogy öröm volt hallani. zene+tánci ismét nullusz, de a kabáttya az teccett, persze ilyen ferde lábra nem vennék tapinacitse, mind1, ugorgyunk.

3. albánia.  első gondolat: támad a mars!!!! igazán szépen ötvözte a filmben látottakat, mind külalakilag, mind akusztikailag, mert a fejem majd szétrobbant tőle és egy perc után sírva könyörögtem neki, hogy fejezze abba. a fejére csavarintott műalkotást és a ruháját most haggyuk, mert ez már olyan magas művészeti kategória, amit a pórnép úgyse ért meg, mind1.

4.litvánia. a szerelem vak….érted b+, a szerelem vak!!! be is kötöm a szemem hozzá, mer olyan hülye vagy b+, hogy  muszáj illusztrálnom milyen vak a szerelem….. nem kéne ezt erőltetni, kiscsillagom, mind1.

5.bosznia-hercegovina.  a ruhát mán megint nem értem, gonoszmostoha-jelmez hozzá illő szúrós, sötét szemekkel tarkítva.  nóta felejthető, de az eddigiek közül még mindig a legkevésbé szar. mind1.

6. oroszország. na végre egy üdítő produkkcijó. édes, ráncos, naftalinszagú, kapcáslábú bábuskák rötyögnek és hajladoznak, szívetmelengető mosollyal a piros pofijukon. abszolút favorit!!! 

7. izland. barbie és ken legalább felöltöztek szépen, ahogy kell, nem a turibul húztak valami szakadt függönyt magukra… hegedülés okés,  dalocska okés, tulképp az eddigi egyetlen hallgatható számocska. kézösszedugós hangulatelemet leszámítva ez eddig a kevésbé szar kategória. 

8. ciprus. aszta. livtájlör utánérzés, szép hosszú lábak, van mindene ami kell, dekár hogy nem vagyok pasi. a zenét annyira nem figyeltem, de bisztos jó volt. 

9. franciaország. burkus-marokkói szépség, dal okés, mind1.

10. olaszország. éjmivájnhájusz utánérzés, sok és szép foga van, hangja is van, kár, hogy énekelni esse tud.  a lábával nemtud mit kezdeni, pasi szerint egyéb pozíciókban jobban lehetne hasznosítani őket, mind1.

11. észtország. hát na. minden showba van egy ilyen szerencsétlen pöcskomplexusos pasi. fehér poló, mellénykével, gatyábaszart pozíció. hangja vanogat, a többi sajna mínusz nullás. mind1.

12. norvégia. ilyennek is kell lenni, picedelikus kapucnizás, majd középszerű dizsipopnótácska némi összehangolt vonaglással . szép a mosolya. mind1.

13. azerbajdzsán. eszt nem figyeltem, mert éppen kimentem pisilni. bisztos jó vót, mind1.

14. románia. optikailag kellemes kuerpotokándos hölgyemény. sztem a dalt ittse figyelte senki, csak a nyelvét a closeup során. 😀 a fehérruhás zenebohócok külön kategória,  szép tőlük, hogy próbálnak humoros elemeket vinni a produkcijóba. mind1.

15. dánia. itt már folyt a könnyem a röhögéstől, a dobos cica munkássága különösen megérintett. ilyet utoljára 16 évesen láttam, mikor a klubba a részeg harmincas szinglikék próbáltak dobolni.  hajósjelmez szupcsi volt, még valami bálnavadász hajót is vizionáltam, de a ződ papagáj tetkó végül mindent vitt 😀 mind1.

16. görögország. eliftérijaeliftérija. dadogós pasinak ne szülj gyereket, mer ez lesz a vége.  alzheimeres kézrángás, retard mosoly, szép hosszú combikákkal, a mellét is berezgette, de a livtájlörcsaj jobban csinálta. 

17. svédország.  rajta röhögtem a legtöbbet, az epilepsziás rohamban fetrengő kecskebakra emlékeztetett leginkábbis, asztán mégis ő nyert.  de a haja nagyon szép. teccik. mind1.

18. törökország. zorlaama en azından komikti edilemez. a repülő majmok jutottak eszembe drága dorothy utazása során.  jaés persze gummicsimma forever. mind1.

19. spanyolország. a nők gyalázása ez a dal, b+ milyen nő könyörög már egy pasinak térden csúszva, hogy ne hagyja el?  hang elmegy. 

20. németország. sapkásgyerek rusnya melltetkóval. pluszpont azért, mert megkímélt mindenkit a német nyelv  szépségeitől. amúgy mínusz nulla. 

21. málta. győzike 40 IQ ponttal magasabb kiadásban. szintibácsi ugrinyuszi, dobosmaca botoxvigyorral. ezen is sikítva röhögtünk :D:D

22. macedónia. érdekes néni katonaruhában és méltatlanul rosszul összedobott koreográfiával. másik hanggal, másik arccal igazi részegenordíthatós  balkánsláger lehetne. kicsit tecc.

23. írország. star trek ninja teknőcökkel és csapott seggel valamint duplázott justinbíber kópiákkal. szerintem  ők meg nem értett zsenik. itt már fulladoztunk.

24. szerbia. takko lako vidim godine, nyesto dolegore, én is te jubju, háthogy a vérbe ne.  ha valaki eccer elmagyarázza, hogy a hegedüléshez mér kell a fejedet olyan csúnyán rángatni, azt meghívom egy wellness hétvégére. amúgy a furulyás faszi volt a legjobb figura egész este, persze a pinokkiós műsorvezetőt leszámítva.

25. ukrajna. itt már kinyitottam egy üveg martinit is, mert muszáj volt abbahagyni a vinnyogást valahogy. különlegesen szép hang, szar dalocska, festett lepedős  ősemberes háttérmozgásra idomított hajléktalanokkal. anyámborogass. 

26. moldova. verhetetlen. itt a csukladozás fázisába sikerült érnem, amit mifelénk tikácsolásnak is mondanak. sajnos a szememet már nem nagyon tudtam kinyitni mert sírtam a röhögéstől és belefolyt a szempillafestékem is.  azér a gumicsimmát még láttam, meg a cirkuszi trapézolást, aztán végképp beborultam a kanapémra és zokogtam a röhögéstől. 

 

köszönöm a szép estét a résztvevőknek, bábuskáékat csókoltatom, alig várom a jövő évi kabaréestet. 

 

 

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to ajróvizionális maszkabál, egyet fizet, kettőt kap.

  1. Hang Ember says:

    hála! hát a magyarhoni komp akt dísz kő prodjukszijóról egy szó senem van említve? ez kérem skandallum! 😀

    (az észerevételeiden, illetve azok leírásán felnyihogtam. márpedig itten mindenhol irodák vannak, ráadásul itt ténferegnek a kollégák a folyosón is… szóval veszélyes. különben meg úgyis rád fogom 😀 )

  2. @Hang Ember: köszönöm 😀 örülök ha tecc. 😀
    a kompaktgyereket is taglaltam, a kettes pontba. monnyuk sok jóságot nem kapott, azigaz.

  3. Hang Ember says:

    @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: meakulpa mea makszimakulpa, ahogy a művelt etiópok mondják.

    olyan gyorsan olvastam, mint csaknorisz 🙂
    átsiklottam a lényegen. öregszek.

    namost amit ottan leírtál az nagyon cizellált, finom és nőies vélemény nyilvánítás erről a förmedvényről. puzsérrobi tanulhatna tőled 😀

Leave a Reply

